Klachten
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk.
Wat kunt u doen?
Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan! Dat kunt u doen middels onderstaand formulier of telefonisch contact met ons op te nemen. Door in gesprek te gaan met de behandelend tandarts of mondhygieniste, komen we er altijd samen uit!
Stel dat wij er niet uit komen, wat kunt u dan doen?
In dat geval kunt u kijken op Allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) , tel. 0900 202 5012.
Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.
Meer informatie
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op Allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) , tel. 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.
Adres
Vanaf begin 2023:
Albardastraat 1
2555 XP Den Haag
Tijdelijk adres:
Laan van Meerdervoort 1166
2555 CB Den Haag
Overige gegevens
Telefoon +316 3890 2515
E-mail: info@tandartspameijer.nl
Bank: NL66 ABNA 0111 2019 18
KvK: 27350683
KNMT: 1983022
Openingstijden
T/m oktober 2023
Maandag van 9:00 tot 16:30
Vanaf november 2023
Woensdag van 9:00 to 16:30